perjantai 27. syyskuuta 2013

Syksyä ja villasukkia!

Hrrrr.... viimeyönä sai nukkua kokonaan peiton alla! Oli sen verran kylmä. Nyt on olohuoneessa ruvettu pitämään patteria päällä, ja vielä kun saisi  laitettua väli-ikkunat paikoillensa, niin ei ois niin kauhean kylmä. Mutta tavallaan rakastan näitä säitä, ku villasukka kausi on avattu, ja villapaitoja voi alkaa ettimään tuolta laatikosta. Tykkään! :--) 

Eilen illalla kävin alakerrassa vähän tonkimas tavaroita. Kyllä sitä löytää vaikka mitä, kun alkaa vaan kaivamaan! Nimittäin vastaan tuli paaaaaaljooooon erilaisia tapetteja! Ja kun mä niin kauan oon halunnu tapetoida tän asunnon seinät uudelleen! Pitää nyt vaan vielä kattoa pistetäänkö ne täälä seinään, vai uudessa asunnossamme. ;) Who knows. 
Hyllytkin on vielä maalaamatta, kun en nyt oo ollu paljoa kotona, ja sitten pitäisi käydä ostamassa lautoja, että saa tehtyä jotakin. ;) 

Normaalia arkea taas vietetty Jonin, koiran ja kissan kans, ettei oo enää paljoa sanottavaa.
Tuun heti tekemään postauksen, kun ensin mietin aiheen, ettei aina tuu näitä sekapostauksia. :--)

Sitten yksi helppo kysymys kaikille. Leikkaisinko etuhiukset? Oon tässä kahden vaiheilla viittinkö tehdä sitä. :--D 


Niin ja tosiaan, oon kauan haaveillut erilaisista kännykänkuorista omaan kännykkääni, ja nyt vihdoin ja viimein sellainen sivusto löyty, että on munki kännykälle!! :--D 
Suunnittele oma tarrakuori! Eli mullahan oli tätä mun romua ennen kännykkänä E7.....se hajos, ja käyttööni sain tälläisen : 

Samsung galaxy mini. Väri on sellanen mikä kännyköissä pitääkin olla, mutta tuohon se ei oikeen nyt sovi. :--D Onneksi mun ei kumminkaa tuota kauaa tarvi katella, heti vaan uus kännykkä kun saisin aikaseksi käydä hakemas. :--) Joko iphone, tai jotain samsungia. :--)
Mutta jos kituutan tämän kännykän kans vielä kauan, niin sitten kyllä tilaan nuo tarrakuoret.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti