maanantai 16. syyskuuta 2013

Sitä sun tätä!

Tänään tullu herättyä jo puoli yhdeksän. Joka on siis suuri saavutus multa pitkään aikaan! ...tainno koira sen mun hereille saannin aiheutti kauhealla haukkumisella, kun luuli jonkun muun tulevan makuhuoneeseen, vaikka se vain oli Joni. :--D 

Ajattelin tehdä nyt tälläisen postauksen missä on vaikka ja mitä, eli tää on sekapostaus! :--D
Ja taas postaukseen liittyy hiukset. 


Tuossa on mun hiukset nykyään. Väri näyttää kuvassa vaalealta, vaikka se on oikeasti tummempi. Ja niinku kuvassa näkyy, mun hiukset on aika lyhyet. Siispä päätin ottaa pidennykset esiin tuolta kaapista! 


http://www.dreamhair.com/fi/ Hiukset on ostettu tuolta paikasta. Suosittelen tuolta hankkimista! Kyllä on hiukset pysyny hyvässä kunnossa! :--) Pituutta noissahan on 50cm ja hintaahan noissa oli jotain satasen luokkaa. Mitä tekisinkään ilman pidennyksiä? Omat hiukset kun ei kasva enää kunnolla. :--( 

En tiedä mitä muuta nyt tähän kirjotan, mutta niin...kirjotan nyt sitten tästä ja muista päivistä.


Tämä on Pojun jokapäiväinen juttu. Silmät auki, sohvalle ja haukkumaan ihmisille. :--D En tiedä mitä jännää siinä on. Häntäki vipattaa siihen malliin, että haluais tuonne. :--)


Poju taas Turboa pesi. Oli senä jälkeen meno sellasta, että täälä lenteli tavarat pitkin poikin. 
Siitä oon onnellinen, että poju kissasta tykkäs, eikä syöny sitä ensimmääsenä. :--D

Niin ja voi vitsi, oon unohtanu nämä korvikset ihan kokonaan! Löysin ne tuolta hyllystä, enkä oo kertaakaan niitä vielä käyttäny, mutta voi että rakastuin niihin.


Oikee heti tollaset söpöt karkkikorvikset! <3 Sisko nämä mulle osti. 

JA NYT kerrotte mulle OIKEASTI seuraavan postausidean! Eihän mun päässä liiku mitään ideaa, ja jos huomenna kirjottas jotaki, jos keksitte jotain. :--)


4 kommenttia:

  1. kuka on laittanut sun kynnet? onko teko kynnet vai sellaset geeli sydeemit? ilmeisesti jos geelikynnet on kyseessä niin vaatis huoltoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaveri pistää näitä. :--) Akryylikynnet, joo huoltoon pitääs mennä taas. :--D

      Poista
    2. Kuinka usein noita pitää huoltaa?

      Poista
    3. No jos yhtä nopeaa kynnet kasvaa ku mulla, niin kerran kuussa! :--) Niinku kuvasta huomaakin että on kasvanu omat kynnet vähän nopiaa, ku nuo akryylikynnet laitettiin mulle 30.08 :--)

      Poista