torstai 2. tammikuuta 2014

Welcome 2014!

Joulua tuli vietettyä perheen kesken tottakai! Joulufiilistä ei kyllä ollu yhtään koska lunta ei tosiaan tullut yhtään. 



Uuttavuotta vietettiin Jonin kanssa mun vanhempien tykönä. Ja vahingossa jäätiin yöksi sinne, kun nukahdettiin sohvalle. :D Pitkästä aikaa tosiaan vietin uudenvuoden selvinpäin. Jonin kanssa tehtiin myös lupaus että se pitää alkoholittoman tammikuun, ja minä kofeiinittoman, hyvästi energiajuomat!

Ajattelin tehdä nyt postauksen liittyen siihen mitä tänävuonna aion/haluan tehdä. Tässä nyt pieni osa, mutta tärkeimmät. :-)

 Lopetan tupakoinnin, vaikka väkisin.

Hankkia nenälävistyksen!


Ostaa ensimmäisen sormuksen itselleni! (mullahan ei ole koskaan ollut sormuksia, koska mulla on käden/sormien koko kuin pienellä vauvalla) :DD

Ruskettua tulevana kesänä. Viimekesänä en ruskettunut yhtään. Tavoitteena ottaa aurinkoa 24/7 ellei vettä sada.

Kasvatan pitkät hiukset, ja punainen väri saa todellakin saapua takaisin! Se vaan on mun väri.

Saada sixpäkki takaasin. 

Syödä terveellisemmin. Alipainoa on tullu liikaa, ja painoa pitäis saada vähän nousemaan. 

Matkustaa ja paljon! Jo pelkkä viime kesän helsingin reissu tartutti muhun matkailukuumeen!

Kirjastokortin meinasin hommata itelleni jo vuosi sitten mutta se jäi, ja niin jäi lukeminenkin. Rakastan lukemista tositosi paljon!

Tämänkin mun piti toteuttaa jo montavuotta sitten mutta vähän jäi. Nyt aion kyllä joka kuukausi pistää jonkun verran säästöön! :--)


Siinä nyt oli ne tärkeimmät. Kun vaan saisi toteutettua nuo, niin oisin onnellinen. :--)

Ollaan alotettu kattomaan true bloodia ja oon niin jäänyt koukkuun siihen sarjaan! Ah, Eric Northman. <3 Nyt meenkin sitä kattomaan, heippa ja myöhäiset uudenvuoden toivotukset kaikille. :> 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti