lauantai 5. huhtikuuta 2014

Tää on kaunis päivä, mä oon onnellinen

Ajattelin nyt tänne purkamaan omia ajatuksiani, kun aina näin yötä vasten putkahtelee asioita mieleen. Eli onnellisuus, mitä se on?

Itellä tosiaan ollut vähän hakusessa. Kotona ollessani itken Jonille kuinka perseestä suoraan sanottuna mun elämä on. Kuinka mulla ei Kauhavalla ole ketään, kuinka masennun kämpillä kun ei ole tekemistä, kuinka ite olen tällainen luuseri jolla ei ole koulua saatikka töitäkään. Mun elämä on perseestä kuolemaan asti. 

Joskus ennen valitun kuinka asun vieläkin kotona, en löydä ikinä itelleni elämänkumppania saatikka muuta sontaa. Nytkun ne olen saanut, niin miksen muka ole onnellinen?


Kun ajattelee asiaa tarkemmin, niin loppupeleissä ihmiset on turhamaisia! :D Kun asioita katsoo eri näkökulmasta niin kyllä myönnän olevani onnellinen, koska mulla on kaikki jo, mitä elämältä olen eniten odottanut. Enkä muuta enää niin paljoa odotakkaan. Olen onnellinen perheestäni, ystävistäni vaikka ennen valitin kuinka vähän niitä on, mutta mitä sitä nyt suurta laumaakaan ympärilleen tarvitsee. Laatu korvaa määrän.


Ihminen voi olla onnellinen vaikka mistä. Kun keväällä alkaa kuulua ensimmäiset linnun laulut, aurinko paistaa, saa viettää laatuaikaa tärkeiden ihmisten kanssa, käydä ostamassa itselleen jotain yms. Nämäkin asiat selkeni mulle näiden kolmen päivän sisällä mitä ollaan Jonin, ja elukoiden kanssa oltu keskenämme täälä mökillä. En tarvi enempää hälinää ympärilleni, tärkeintä on, että vietän aikaa rauhassa hälinältä mulle tärkeän ihmisen kanssa, ihan kahdestaan. <3


Mikä tekee sut onnelliseksi
Tekee mut onnelliseksi
Tekee mut onnelliseksi
Onnelliseksi

Mikä tekee sut onnelliseksi
Tekee mut onnelliseksi
Tekee mut onnelliseksi
Onnelliseksi

Mitkä asiat saa teidät onnelliseksi? :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti