perjantai 14. maaliskuuta 2014

Myötähäpeä Teini-minää kohtaan

Ajattelin näin yötä vasten tulla tänne kirjoittelemaan. Aiheena on Teini-ikäinen Hanne. Niin...voiko tähän muuta sanoa? :'D Tämäkin aihe tuli mieleen selattuani vanhoja blogimerkintöjä irc-galleriassa, sekä kuvia. Tästä se siis lähtee; 

Huom! Harkitse tarkkaan tämän lukemista, jopa Jonikaan ei kestänyt.



"Löin poikaystävääsi homolla ja hän haukkui minut homoksi - tää oli aika sairasta eikö ollukki hauska?" 

" VOI APUA! Mc mane onnitteli mua mun syntymäpäivänä! Kuinka mä kestän"

" Voi v***u tää galleria ny sekoolee, mun päivä on pilalla. En saa kommattua kellekkään :( "



"Ystävät tuli kylään. Sit ne lähti, saattelin ne. Ei täs muuta"

"Tuo v***n r******i homo poika kanteli opettajille mun tupakeista. Mutta voi v***u kukaan ei onneksi usko tuollaista pallopäätä"

"Oon syöny tänään vaan seitsemän tikkaria, ennätys. Ei täs muuta"



" V***u istun sitten varmaan kahdeksantoista vuotiaaksi asti kotona, sitä ennen mua ei näy. V***u!"

"Nyt sitten ollaan koko hiihtolomakin kotona. En jaksanut kuunnella v*******a nii auoin takaasi, ja nyt sitten ollaan tässä...v***u"

"Discoon bilettään, kunnon kännit IHQ! Sitten lopuksi beibet itketään yhdessä!"



" odottakaa vaan v***u maanantaita ku tuun kouluun. Hakkaan teidät kaikki horot niin ettette selviä enää tässä maailmassa." 

" Karkasin kotoa! Eka kerta, vois tehdä toistekki ;)" 

Tässä nyt oli pieni osa niistä järkyttävistä angsti-teksteistä, enkä tiedä kehtaako tehdä pidempää blogitekstiä tästä, vai mitä ootte mieltä? :'D kiroilukin kuului tuonne teini-ikään kun nykyään päästän ruman sanan ainoastaan kerran vuodessa.

Me täälä ollaan näille naurettu, ja mun vammasille teiniposeerauksille....voi että, arvatkaa vaan hävettääkö? :'D

Tämä ilta on mennyt Jonin kanssa kahdestaan, ja Jonikin teki mulle ruokaa. :--)



Onko täälä ketään kokkikolmosta, jolla ois hyviä ruokaohjeita? Itellä käy vähiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti