perjantai 7. maaliskuuta 2014

Haasteita ja ostoksia

Teen nyt tätä haastetta eteenpäin, ja tässä tulee siis eiliseltä kuvia. Joitakin Kuvia jätin ottamatta ku ei oikein muistanu ottaa. :--) 

Aamunihan alkaa aina näin;

Pihalle aivan ensimmäisenä koiran kanssa. Sää on aina samanlainen, suoraan sanottuna paska.



Energiajuoma. Who cares? Sama asia ku kahvi.
Ja aamusavut on rutiini. Paha, paha tapa.

Hiukset & naama;


Kuva otettu ennenkuin laitoin naamaan meikkiä. Hiukset oli laitettu jo, niinku aina ensimmäisenä. ;)

Ruoka ;


Siinä nyt oli nuo jotka sain kuvattua. Tämä haaste nyt oli aika vaikea ku eihän mun päälläni tälläsiä muisteta.

Mutta pistän tähän nyt niitä ostoksia sieltä Ylivieskasta. Ostoksia oli varmaan miljoona, mutta pistän kuvina nyt ne parhaimmat. :--)


Tennarit <3 maailman parhaimmat kengät. Mun edelliset mustat lensi roskikseen. Nyt on punaiset, mustat, pinkit x2 ja harmaat.


Oon alkanut tykätä limen vihreestä. Löysin sitten Turbolle kivan kaulapannan, ja vielä oikeassa värissä!

Sitten mun ihanaihana korvis; 


Tämä oli oikeasti aivan ihana löytö. Vaikka feikki onkin. ;) 

Siinä nyt oli joitakin kuvia. Yritän parempaa kirjoitusta seuraavalla kerralla. Tänään tulee ystävä viettämään iltaa mun kanssa, siitä lisää seuraavalla kertaa :--) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti