perjantai 7. helmikuuta 2014

viikonlopun viettoa

Joo eli tultiin tänne lappajärvelle taas vaihteeksi. Saavuttiin tänne siis jo keskiviikko iltana Jonin, siskon ja sen kihlatun kanssa. :) ollaan kokattu, katottu elokuvia ja pelattu call of dutya, as always. 

Tänään sitten olin virkeänä jo aamusta, kun piti kauhavalle lähteä käymässä. Mulla siis oli työkkäri aika. Turha reissu kun ei ollut paikalla sitä jolle mulla aika oli. Ei ilmottanutkaan mitään. Soitettiin niin sitten viitsi sanoa, ettei ehdi tulemaan että varataan uusi aika...pyh. No ei se reissu niin turha tavallaan ollut kun kävin siellä ruokakaupassa kun täältä lappajärveltä ei saa joitain samoja ruokia mitä Kauhavalla on. :) 

Tässä rennosti ottaen ;)

Nyt pitäisi sauna pistää päälle ja ottaa kunnon löylyt. Timille ja Turbollekkin on pyyhkeet valmiina, että saa neki tulla peseytymään. :) 


Mulle tuli täs yks päivä uusi paita postissa. Tämä on kyllä niin ihana. Hyviä yksityiskohtia on tässä paidan hihoissa pienet napit. <3 huomioikaa kuvan laadut, tosiaan se kamera hajosi....

Uusi kamera pitäisi hommata, mutta nyt on niin paljon muuta ostoslistalla että se kamera voi jäädä myöhemmälle.


Ja tosiaan, seuraavassa postauksessa mun uusimpia ostoksia. ;)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti