lauantai 8. helmikuuta 2014

Pilkkimistä ja grillaamista!

Heippa taas! Nyt oli taas tällänen sopiva rako tulla kirjottelemaan. :) Saavuttiin äsken takaisin tänne mökille, kun olin ensimmäistä kertaa elämässäni pilkkimässä!! Nuo miehet siellä viihty parhaiten, kun mulla ja siskolla oli vähän hankala keskittyä mihinkään kun otimme koirat mukaan ja niiden kanssa oli vähän hankala yrittää pilkkiä. Tuuli sen verran kovaakin, että ei siellä tarjennu olla edes haalarit päällä. Huomenna päivästä ajateltiin mennä sitten uudelleen :) 

Käytiin kaupalla ja ostin illaksi herkkuja, ja saunajuomista (en eilen tosiaan ehtinyt saunaan kun Timin pesin, niin tänään sitten uusi yritys) 


Sitten nyt vaan oon hengaillut netissä, ja pelannut. Mitä tekisinkään ilman facea, blogeja ja Simpsoneita??


Nyt pistettiin nuotio ulos, ja mennään grillaamaan makkaraa Ennen saunomista! Ihanaa tämä mökkeily.

Minä ensimmäistä kertaa pilkkomas puita! :D hyvin meni....not.

Mutta nyt mua hoputetaan tuonne ulos, niin mennään nyt sitten, moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti