sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Hiuskriisi

Tämä yleisin kriisi joka iskee mulle melkeinpä aina...eli minkä väriset hiukset. Oon tottunut suurimmaksi osaksi "elämään" punapäänä. Punaiset hiukset on kyllä mielestäni paras vaihtoehto, mutta ainahan kaikille tulee silti värjäyshinku, right? 
Pistän tähän nyt kuvia nykyisestä hiusten väristäni. 


Tuossa minä punapäänä. Sopii mielestäni tuo väri mille parhaiten. Mutta sitten tuli blondi- Hannea ikävä. Kuinka jaksaisin alkaa taas tappelemaan vaalennus aineiden kanssa? Mutta kun mä niiiiin haluan blondit! Meinasin aluksi että kun en osaa päättää punaisesta tai blondista niin pistän punaisiin hiuksiin vaaleita raitoja.....viisastako?


Ja tuossa blondi Hanne. En sitten tiedä onko viisasta vaalentaa. Kumminkin tiedän sen, että kyllästynyt vaaleisiin niinkuin aina ennenkin, onko kellään samaa vikaa?

Poikaystävältä oon kysynyt mielipiteitä ja se on punaisen kannalla. Jotkut blondin...hmph.

Kertokaas oma mielipiteenne, blondi or redhead?

Nyt siirryn hiuskriiseistä hetkeksi kuulumisiin ja tänään on ollut tällainen löhö-päivä. Katsoin uusintana putouksen, kun en eilen ehtinyt, ja oikea hahmo putosi,Jes! Paras on tuo antsku, mikä on teidän lemppari? 

Niin ja nyt tosiaan aattelin alkaa yrittää kirjoittaa tänne joka päivä tai joka toinen päivä, että on täälläkin sitten enemmän kirjoitusta. Seuraava postaus idea?

Ja odotan innolla, että saan ostettua sen uuden kameran!! :)


2 kommenttia:

  1. Leikkaa latvat tasapitkiksi ja värjää mahonginruskeella tai kuparinruskeella?

    VastaaPoista