lauantai 22. helmikuuta 2014

Every breath I take im breathing you…

Mun piti jo tässä yks päivä tulla taas kirjottamaan, mutta en oo vielä saanut kuvia lisättäväksi mitä otettiin. Eli seuraavana aiheena oli mun uudet hiukset. Siis odotan siihen asti, että saan ne kuvat ystävältä. :--) 
Tänään tuli herättyä kymmenen aikoihin, kun Joni meni hakemaan poikansa meille kylään. Aluksi oli kyllä niin väsynyt olo, mutta onneksi virkistyin ettei koko päivää koomassa tarvinnu olla. Lattiakin on täynnä leluja ja legoja. Jonin poika tosiaan lähti justii äsken. On kyllä kiva sitäkin nähdä, on se sen verran ihana lapsi. :--) ( ja tämä tähän väliin että suomi 2 USA 0!!! )
Tosiaan tässä kirjoittaessa yritän jääkiekkoa samalla katsoa niin voi olla erittäin sekavaa tekstiä. :D 

Mutta se asia, minkä takia tulin kirjoittamaan, on tuo mies. Enpä oisi uskonu että se mulle ikinä mitään yllätyksiä tuo. Eli siis, tässä tiistaina menin ystäväni luo ne hiukset leikkauttaan ja värjäyttään. Multa sitten puuttu yks hiusväri, ja jos en olisi saanut sitä, niin en ikinä olisi enää kulkenut ilman pipoa. :D Soittelin sitten sieltä Jonille, että ehtiskö se mulle tuoda yhden värin lisää. No ei sitten kauaa menny kun Joni sen toi ja lähtikin siitä sitten  samantien. 
Puolituntia myöhemmin, ystävä alko sitä pakettia aukaisemaan, että saa värit sekotettua. 
Se käänty muhun päin pienen kyltin kanssa, jonka luulin olevan sen oma. " Eiku se tuli täältä paketista" No minä tyhmä joka ei sitä edellisenä yönä ollut nukkunut yhtään, aloin ihmetellä mitä ne hiusväripurkkeihin nykyään tuollasia pistää. Ystävän sitten piti mua valaistaa, että se voi olla Jonilta. 


Tuollainen sieltä paketista sitten ilmestyi, ja voi että mä kauan ihmettelin että onko Joni tosiaan tuonut mulle jotakin! :D Ei mutta nämä on päivän piristäjiä tälläiset yllätykset. :--)

Mikä on paras yllätys/lahja mitä teille on tuotu? :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti