maanantai 25. marraskuuta 2013

Shoppailuja!

Aurinko paisto niin kauniisti tänään! Olisin halunnut ulkoilemaan, mutta arvatkaas kelle on iskeny flunssa.. :( Sais mennä kyllä jo ohitte.

Onneksi näitä flunssaisia päiviä on nämä asiat auttanut! Ensinnäkin sains yves rocherin paketin vihdoinkin!


Pakettihan siis sisälsi shampoon, hiusöljyn, meikkiboksin ja hiusnaamion. Sekä aivan ihanan kellon. <3 Miten ihminen voi olla onnellinen näin pienistä asioista? :D Hintaahan näihin meni vaan 10euroa. :>



Tuohon kelloon mä tosiaan RAKASTUIN. Justii hienon värinen ja ihan kaikki. <3 Sitä vaan pienennettiin paaaaljon, että se pysyy mun kädessä. :--D

Sitten Joni osti mulle kaks ihanaa vaatetta. <3 Joista kyllä on hyötyä.


Tollaset ihanat, vaaleanpunaiset lökäpöksyt! Niissä on sisällä lämmin vuori, ja kyllä vaan on niin ihanat n'm' housut jalassa. Vaikka uskoinkin etten ikinä ostaisi vaaleanpunaisia vaatteita... mutta mitä voi jos alkaa tykkäämään. ;) Hinta näillä 3,00e


Ja sitten. Mun viime nahkatakkihan pilaantu edellises kämpäs. Jäi siihen sellanen pieni homeentuoksu, en sitte tiiä lähteekö pois, mutta Joni löysi mulle uuden nahkatakin 13,00 eurolla! Tämä on vaan niin paljon kivempi kun se edellinen takki. :) Tykkään!

Tässä nyt näitä viimepäivien ostoksia, vihdoinkin kerkesin tämän tekemään. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti