lauantai 17. elokuuta 2013

50 faktaa itsestäni

Eli ajattelin ruveta tätä kirjottamaan, tai en saa tätä koskaan valmiiksi. Mulle ehdotettiin "100 faktaa", mutta ei päässäni niin paljon asiaa pyöri, ainoa asia joka pyörii on kuollut läheisemme. Nyt se todellisuus alkaa vasta iskeä, mutta pitää pysyä vahvana mummon takia.

Nyt siis alkaa.

1.  Olen kotoisin kauhavalta.

2. Nimeni on Hanne, koska äiti ei voinut laittaa nimekseni "Hannaa" tai "Hennaa" koska suvussamme on ne nimet jo käytössä.

3. Marjaanahan on toinen nimeni, ja isä on päättänyt sen.

4. Minulla on neljä siskoa HUOM Siskoa. Ei siis ainuttakaan veljeä.

5. Muutin kotoa pois vasta 19-vuotiaana.


6. Ja muutin ensimmäiseen asuntooni Jonin kanssa, eli en ole koskaan asunut yksin.

7. Meillä on ollut aina lemmikkejä. Ehkä eniten suomenlapinkoiria.

8. Jonin kanssa hankittiin yhdessä kaksi kissaa, mutta toinen kuoli alle kuukausi sitten.

9. Joni on ensimmäinen poikaystävä, jonka kanssa olen seurustellut näinkin pitkään.

10. Olen vanhempien luona asuessani muuttanut varmaan 40x koska talomme ovat olleet homeessa.


11. Olen ennen ollut "poikamainen" ja tykkäsin kulkea isoissa huppareissa, ja lökäpöksyissä. 

12. Juoma mihin olen TOSI riippuvainen on Mad croc, eli energiajuoma.

13. Tupakoin.

14. Haluan pitkät hiukset. Olihan joskus päässäni pidennykset, mutta haluan kumminkin omat hiukseni pitkiksi.

15. En juo alkoholia. 8kk olen ollut juomatta, ellei sitten mun vähäistä juomista lasketa mukaan 4viikkoa sitten.


16. Rakastan kesää. Talvikin on ihan mukavaa aikaa jos pakkasta ei ole paljon.

17. Tykkään luistella, ja lasketella.

18. Suunnitellaan tällähetkellä muuttoa jonnekkin muualle.

19. Haluaisin asua jossain isossa kaupungissa, mutta Joni ei.

20. Facebookkaan JOKAPÄIVÄ. Se on jo riippuvuutta.


21. Haluan lapsia. Ensimmäisen lapseni toivoisin olevan tyttö. En tiedä miksi.

22. Sekä haluan naimisiin asti.

23. Ja jokapäiväinen ärsytyksen aihe on tuo kirjahylly! Vihaan sitä ylikaiken! Se on ruma, ja liian iso. :DD 

24. Kuuntelen suomipoppia 24/7.

25. Tykkään sisustaa. Oman asunnon kun saisi sen näköiseksi miten haluan, niin olisin onnellinen. :--)


26. Ärsyynnyn nykyään TOSI helposti. Yks väärä sana, ja menetän hermoni.

27. Meillä on liian suuri asunto siihen nähden, että meitä on vain kaksi.

28. Kaikki pappani ovat kuolleet, sekä yksi mummoni. Enää on jäljellä mummo, ja juuri toissapäivänä kuoli mummoni aviopuoliso, eli "pappa" Pidin häntä aina pappanani koska olin pieni, kun hän kuvioihin tupsahti.

29. Rakastan villapaitoja & villasukkia, kun kylmä talvi koittaa.

30. Odotan jo talvea, koska kesähän meni, ja syksy on perseestä.


31. Rakastan vaaleita hiuksia. Muiden mielestä ne sopii minulle parhaiten. Välillä kyllä huvittaisi värjätä muullakin.

32. Joni on poikaystäväni, avopuolisoni, ja paras ystäväni. Sellainen ihminen jolle pystyn puhua KAIKEN.

33. Olen vaihtanut koulua liian useasti.

34. Haluaisin lähteä opiskelemaan.

35. Haluaisin leikkauttaa etuhiukset, en vaan tiedä kykenenkö siihen. :DD


36. Vihaan paskanpuhujia. Aina kuulee jostain, kuinka taas olin muka tehnyt jotakin, mitä en oikeasti ollut tehnyt, tai puhunut.

37. Meidän pihassa käy pimeää porukkaa. Joku äijä soitti ensiksi ovikelloamme, huikkasin ikkunasta sille niin se vaan seiso ja vahtas 5min. Sit se katos. Eilen täs joku nainen vahtas murhaavasti meidän ikkunasta sisälle, ja 5pientä teinipoikaa ajeli pihassamme pyörällä.

38. Olen aina ollut liian herkkä ihminen.

39. Luulin koko aamun, että tänään on sunnuntai. Sain selvyyden vasta kun soitin ystävälleni.

40. Tein tänään kissalleni kaulapannan.


41. Olen koulukiusattu. En nyt oikeastaan piitannut siitä mitä minulle sanottiin. Sitten vasta, kun en jaksanut enää kuunnella.

42. Tykkään katsoa leffoja, joka ilta katsotaan joku leffa.

43. Olen jäänyt kiinni The sims 2 pets:iin. :DD

44. Tykkään käyttää kauluspaitoja, en osaa enää oikeastaan edes pitää huppareita.

45. Ja pillifarkut on parhaita!


46. MEIKIT! Siis meikkaaminen on jotakin niin kivaa.

47. Kukaan ei usko, että olen 20-vuotias. Olen kuulemma vielä niin nuoren näköinen. 

48. Melkein joka iltainen tekemisemme on kalastus. <3

49. Shoppaileminen, vaatteet, korut, kengät. <3

50. Olen mukava niille, jotka on mukavia minulle! :--)


Siinä se nyt ois. En tiedä onko se teidän mielestä hyvä, mutta itseni mielestä kyllä, koska edes 50 asiaa sain kirjoitettua! :--) 

No, mitä ootte mieltä?? :--) Saa sanoa suoraan mielipiteensä.

2 kommenttia:

  1. tumma tukka on sulle paras :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo monta kertaa oon halunnukki värjätä takasi tummaksi, mutta näytän niin kalpealta niissä. :D

      Poista